nedjelja, 24. travnja 2016.

Rainbow unicorn with Beauty UK



Pozdrav!

Ovaj put ne piše Martina o šminki, nego ja - Mateja. :O Da, i ja sam u šoku - ali eto :D
Bit ću kratka i jasna. Nedjelja je i dosadno mi je pa sam se poigrala sa novom Beauty UK paletom sjenila i paletom za konturu.

Sada mini rencenzija:

Paleta sjenila - same pohvale, prekrasno se blenda i boje su intenzivne. Jedino sam sa žutom bojom imala problema, dosta se neravnomjerno nanosila, ali nakon malo truda i tvrdoglavosti uspjela sam. Kupila sam ju u Kozmu za vrijeme sniženja, ali inače je cijena 34,99 kn, što stvarno nije puno s obzirom da sadrži 10 nijansi i k tome su neobičnije, što znači da ih nećete tako brzo potrošit.

Paleta za konturu - eh... ne znam što reći. Boje predivne, lijepo se blenda, ali ne stoji na licu cijeli dan, što je meni problem s obzirom da sam uglavnom cijeli dan u hodu. Dodatni minius je što u highlihteru nema šljokica, (ja sam time opsjednuta), ali ovo je očito samo stvar ukusa. Cijena je 50 kn i smatram da je za tu cifru proizvod čisto dobar, pogotovo ako konturirate lice samo za izlazak ili neke druge prigode kada vam šminka ne mora stajati cijeli dan

A sad nijanse na očima:

unutarnji dio kapka - 8
sredina kapka - 9
vanjski kut kapka - 5 i 10
pregib kapka - 1 unutra, 6 prema van
donji dio oka unutrašnjost - 4
donji dio oka vanjski dio - 5

Trepavice naručene sa Aliexpressa

stavila sam i dodatni highlighter - Aura

Na usnama je također ova paleta - vanjski rub 5, a sredina usnana je 9










Nema komentara:

Objavi komentar