srijeda, 20. travnja 2016.

Blogger Fashion Battle - Roses Fashion Outlet



Bok svima! :)

Danas vam donosim mali izvještaj s Blogger Fashion Battle-a u organizaciji Roses Fashion outlet-a, o kojem ste možda već vidjeli nešto u ponedjeljak na našoj Facebook stranici.

Ovo je prvi Blogger Fashion Battle, a "voditeljice" timova bile su blogerice Barbara Repe ( AR-AR ) i Ana Karadžole ( Psychocouture ). Svaka je u svom timu imala po tri djevojke, a zadatak je bio osmisliti outfit/styling, poslikati se, uživati u druženju, dobro se zabaviti i, na kraju, čekati da dođe vrijeme za glasanje pa da vidimo koji će tim pobijediti. :)


Mi smo svoj zadatak sa srećom i zadovoljstvom obavile, a vaš zadatak je sada (najljepše na svijetu molimo) da odete na Facebook stranicu Roses Fashion outleta i ispod albuma "Blogger Fashion Battle" ostavite samo jedan mali i slatki komentar "Tim Barbara" i tako pomognete i divnim djevojkama i meni da odnesemo pobjedu! Glasanje traje do petka, 22.4. do 9 h! Vječna zahvalnost i ljubav zauzvrat se, naravno, podrazumijevaju! ;)

Ja sam bila u "Timu Barbara", s još dvije djevojke - preslatkom trudnicom Dunjom i prekul Lanom. :) <3
U nastavku ću staviti i slike njihovih outfita pa da se i vi oduševite njima kao i ja :)

Jedva sam čekala da mi stignu sve slike pa da vam mogu pokazati svoju kombinaciju i nadam se da će vam se svidjeti!

p.s. Sve slike su ustupljenje od strane Roses Fashion Outleta.








Nosila sam:
Suknja – HR DESIGN Fashion & Art, Krie Design
Majica – Sportina Outlet, Only
Traper jakna – Sportina Outlet, Tally Weijl
Remen- Fashion&Friends, Guess
Torba – Diesel Outlet
Cipele - HR DESIGN Fashion & Art, Clox

Prekrasna Lana:


Predivna Dunja:


TIM BARBARA! :D






Hugs and kisses! :)

Mateja

2 komentara:

  1. Predivan romantičan proljetni nježni girly outfit!!! Bravo Mateja!! I bravo cijeli tim BARBARA, for the win!!!!! <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Pero, nas najvjerniji fan ❤❤❤❤😘😘😘😘😍

    OdgovoriIzbriši