utorak, 12. travnja 2016.

Max Factor Masterpiece Max Mascara (review)

Bok svima! :)

U današnjem postu ću vam predstaviti, po mom mišljenju, najbolju maskaru na svijetu i kao što vam sam naslov posta otkriva - tu se radi o Max Factorovoj Masterpiece Max maskari.

(Hvala, Mirna, što si mi ju otkrila! :) )

Pa krenimo na recenziju! :)


Isprobala sam puuno maskara i odgovorno tvrdim da je ova najbolja od svih koje sam ikada isprobala. Bilo da imate duge i guste/rijetke trepavice ili kratke i guste/rijetke ili ste u nekoj sredini između, ova maskara će vam "poboljšati" trepavice, ma kakve god one bile. :)
Produžuje ih, daje im gustoću, lijepu pravu crnu boju, ne razmazuje se, odnosno neće vam se tijekom dana "preslikati" na gornjem ili donjem kapku i dati vam, ne baš jako privlačan, izgled male pandice (koliko god one bile slatke u praom životu :) ) i, što je meni osobno jedna od bitnijih stavki kod maskare, ne trusi se i cijeli dan će "držati trepavice uvinutima" ili kak bi jutuberice/blogerke rekle: "it holds a curl all day". :)
I samo mala napomena: ne koristim (niti bilo tko koga poznam i tko je koristio/koristi ovu maskaru)  one uvijače za trepavice prije stavljanja maskare (jer se bojim da ću si, naravno, iskopati oko xD ) i maskara mi napravi kao da sam ga koristila.


Što se tiče četkice, ona je silikonska, tanja i poprilično jednaka cijelom dužinom (osim što se malo pri vrhu sužava) i jako je jednostavno "baratati" s njom i nanositi maskaru. Odnosno, mislim da vam neće trebati puno da se naviknete na nju i zavolite ju do kraja života ;) Super je i za donje trepavice, fino ih razdvoji i istakne.



Ono što je još važno za napomenuti je da se jako dobro može nadograditi. Ako želite neki super-casual-I-woke-up-like-this look, jedan sloj će vam biti i više nego dovoljan da ga postignete. Ali je zato i toliko dobra da sa dva sloja možete izvući trepavice i svoj look nabrzinu pretvoriti u neki večernji, tj. look za izlazak bez pomoći umjetnih trepavica. :)

Zato vam u nastavku i donosim slike, odnosno dokaze svega ovoga što sam vam gore napisala. Slike koje ću vam pokazati će biti bez maskare, s jednim slojem, s dva sloja te kako ju ja nosim za svoj svakodnevni, dnevni look kad samo idem na, npr. kavu i sl i kako sam si zamislila neki večernji look za izlaske koji možete lako postići tako da (ako ste taj dan u žurbi i ne stignete skinuti šminku i onda sve ispočetka) svoj dnevni look malo podignete sa tamnijim sjenilom na krajevima kapka, malo tuša za oči i nekim, kak bi se to reklo, statement ružem. ;)

I da! Cijena maskare varira od drogerije do drogerije... negdje je 85 kn, a negdje je do (maksimalno) 95 kn. Možda malo i je skuplja, ali se definitivno isplati! Moj prijedlog vam je da čekate akcije na dekorativnu kozmetiku koje Bipa i Kozmo imaju barem jednom mjesečno i gdje ju onda možete uloviti sniženu za minimalno 30 %! :)

P.S. Ovaj vikend (počevši od petka) vam KOZMO ima vikend akciju na dekorativnu kozmetiku, 30 % popusta na sve, a na Maybelline čak 40 %! ;)
P.P.S. I DM vam sad ima akciju gdje možete 50 bodova zamijeniti za knjižicu (mislim da su je nazvali Beauty savjetnik) sa 30 % popusta na veeeelik izbor dekorativne kozmetike.

A sad nazad na dokaze u slikama!
Nadam se da vam se sviđa! :)

Bez maskare:


Jedan sloj:



Prijelog za dnevni look (jedan sloj):


Dva sloja:



Prijedlog za dnevni look (dva sloja):


Prijedlog za večernji look za izlazak:





Koristila sam:
OČI:
 - maskara: Max Factor Masterpiece Max
- sjenila: Douglas Favorite Palette Nude (o kojoj se možete podsjetiti OVDJE  )
- tuš: IQ Cosmetics Eyeliner

USTA:
- za dnevni look - malo L'orealovog sjajila tek toliko da usnama dam malo boje (mislim da je Color Riche sjajilo, u nijansi: 500 Molto Mauve)
- na večernji/izlazak look - Wet 'n' Wild Megalast Lipcolor Lipstick, u nijansi  E914C Mocha-licious ( o njemu se možete podsjetiti OVDJE  )

Eto! To bi bilo sve od mene za danas!

Hvala vam na čitanju!

xoxo 

Martina

Nema komentara:

Objavi komentar