subota, 9. travnja 2016.

Polka Dots Rock!




Ovaj post je pun točkica. Očito. Svatko tko se druži samnom i tko je zavirio u moj ormar neće bit začuđen ovim outfitom. Najdraži dio mi je definitivno ova suknja, koja je nekada davno bila tetkina košulja, ali kako mi mama i više nego dobro barata iglom i koncem – od nje smo odlučile napraviti suknjicu! Drugo što se uočava je mašnica koju smo također moja mama i ja napravile, osim ovog zečeka kojeg prepoznajete iz Alice in Wonderland – njega je po narudžbi napravila Gorana koja je začetnica Loline kućne manufakture . Ovo nije jedini primjerak njenog rada u mojoj kolekciji, kroz sljedeće postove ćete vidjeti još hrpetinu! Košulja je iz Terranove, a cipele sam naručila iz online shopa bfashion . Torbica je vintage (kao i svi moji omiljeni komadi). Naočale su naručene sa aliexpressa, a ovdje sam ih ja naručila.

P.s. na usnama imam ruž inspiriran Star Warsom (Freedom Makeup – kolekcija Far Away Galaxy – nijansa The Sith) – naručeno sa Pink Pande

(isprike što je tako malo fotki, ali izgleda da smo ja i fotogeničnost bile posvađane taj dan)

Zagrljaji i puse

Mateja

----
As you can see, this post is full of polka dots. Anybody who had a peaked in my closet is not surprised by this outfit. My favorite piece is the skirt, long time ago it was my aunts blouse, but since my mom is very good with needle and thread – it became a skirt. Next thing that could pop out is this bow which was also made by my mom and me, everything except this rabbit from Alice in Wonderland, he was made by Gorana, the owner of Lolina kućna manufaktura. This isn’t the only piece I have from her shop, in upcoming posts you will see a lot of them! Blouse is from Terranova , and the shoes are from online shop bfashion. The purse is vintage (just how I like it). Sunglasses are from aliexpress, and you can order them here.

P.s. on my lips I have a lipstick inspired by Star Wars (Freedom Makeup – Far Away Galaxy collection – The Sith) – ordered from Pink Panda

Hugs and kisses


Mateja


















Nema komentara:

Objavi komentar