ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

TARDIS & pineapple




Pozdrav svima!

Da, ponedjeljak je i svi jedva imamo snage i volje krenuti u novi radni dan, ali što je tu je. Ne znam za vas, ali meni vesele boje uvijek dignu raspoloženje, zato i jesam iskombirala ovaj outfit.

Plave oxfordice obožavam kombinirati uz casual kombinacije jer daju dozu ozbiljnosti, a plava boja me podsjeća na TARDIS. Svi koji me poznaju znaju da sam slaba na voćne uzorke, tako da sam ovu mini haljinu iz H&M-a iskoristila kao majicu.

Nadam se da vam se sviđa!

Puse svima :)
Mateja


-----------------
Hello!

Yes, it's Monday and we are all moody and tired, but what can you do. I love wearing bright colors because they make me happy and give me energy, and that is why I'm wearing this outfit.

I usually wear oxford shoes with my casual outfits because they give me a dose of classy look, and one more reason why I love them – the color is the same as TARDIS from Doctor Who. The shirt I'm wearing is actually the dress from H&M.

Hope you like it!

Hugs and kisses :)






Nema komentara:

Objavi komentar