četvrtak, 17. ožujka 2016.

BIPA Fashion.hr: revija Roberta Severa

We are on a roll, people! ;)

Evo nas i sa drugim postom :)

Danas vam se javljam ja, Mateja! Druga sestra i druga polovica ovog bloga!
Prvo bih vam se svima htjela zahvaliti za lajkove na našoj Facebook stranici, na eventualnim novim followerima na instagramu, komentarima na blogu i podršci koju ste nam pokazali u ovako kratkom roku. Nadam se da ćemo opravdati vaša očekivanja i povjerenje. Ono što vam mi možemo obećati je da ćemo se truditi i raditi i smišljati svašta nešto da se na ovom blogu nađe za svakog ponešto.

No, krenimo mi na naš mali "izvještaj" s druge večeri BIPA Fashion.hr Fashion Week-a koja se održala sinoć na Zagrebačkom velesajmu.






Za početak... nakon mozganja danima koji će moj outfit biti za ovaj događaj, napokon sam se odlučila na styling koji sam od milja nazvala "50 Shades of Gray" :)
Kopala sam po našem ormaru (i maminom ^.^) da vintage komade poput ovih hlača s visokim strukom i širokim nogavicama i oversized kaputa pepita uzorka osvježim modernijim cipelama i majicom tribal uzorka. Martina je bila moj dežurni fotograf (kao i uvijek). :)


Ipak glavna zvijezda večeri je bio Robert Sever, hrvatski dizajner (i naš (bivši) susjed iz kvarta ;) ) koji je ovom revijom proslavio 15 godina rada na hrvatskoj modnoj sceni.

Kolekcija nazvana imenom Angie odisala je pravim ljetnim štihom. Puna ljetnih, pastelnih boja poput plave, svijetlo zelene, boje breskve, žute... i sve zaokruženo ili crvenim ili plavim cipelama, koje su san svake žene, jednostavno je dozivala vrućine, sunce i uživanje uz more! I još dodajte na to prekrasne Robert Sever krune koje su zaokružile nemali broj kombinacija na ovoj reviji i zbog kojih se samim pogledom na njih svaka žena osjeća kao kraljica.

 

Uz ljetne vibracije, cijela kolekcija je podsjećala na "prošla" vremena 'djece cvijeća', na hippie doba kada je sve bilo lepšavo, ležerno, ugodno, ali, možda najvažnije, izuzetno nosivo i veselo! :) Jednostavno sam imala osjećaj da bi se svatko tko bi nosio bilo koji komad iz ove kolekcije osjećao ugodno i bolje volje! Iskreno, ne bih se čudila da na nadolazećim (ljetnim) festivalima naiđemo na preko nekoliko komada Angie kolekcije, kako kod izvođača tako i među publikom.


Sve slike s revije možete još dodatno pogledati na Fashion.hr stranici i detaljnije se diviti ovom uspjehu Roberta Severa.




To bi bilo sve i od mene za ovaj put!

Puno pozdrava od nas! ;)


Mateja


2 komentara: