srijeda, 22. lipnja 2016.

Essence Longlasting Lipsticks - review + swatches


Bok svima! 

Evo mene opet s jednom make up recenzijom (treba nadoknaditi svo ono vrijeme dok me nije bilo) :)

Danas vam donosim pregled naše kolekcije Essence Longlasting ruževa. Sveukupno (zasad) imamo 6 nijansi, ali mi se čini da tu nije kraj. ;) U nastavku ćete vidjeti swatcheve i na ruci i na usnama.


Essence kozmetika kod nas je poznata kao šminka (i proizvodi za njegu i čišćenje lica) koja je jako pristupačna cijenom, ali ne zaostaje zbog toga svojom kvalitetom. Dosta toga ima još za isprobati iz njihove radionice, no danas ćemo samo o ruževima.

Essence za svoje ruževe kaže: "Ruž za usne pruža tvojim usnama intenzivnu boju par sati bez da ih isušuje.". I tu se mogu djelomično složiti.
Intenzivna boja, po mom iskustvu, ne ostaje baš po par sati, ali mogu reći da jednako nestaje s usana. Odnosno, nema onoga da vam u sredini usana u potpunosti nestane ruža, a ostane vam samo po rubovima.
Dugotrajnost i nije sad baš tak jako dobra da ga možete staviti, jesti, piti, pjevati, plesati, što god već želite raditi i da ste što se ruža tiče mirni sljedećih x sati. No, ruž će se fino održati bar 2 sata uz "normalno" piće (što znači, slobodno možete piti npr. kavu i ne brinuti za ruž) i minimalno masnu hranu.
Ono s čim se slažem kod Essence izjave je to da ne isušuje usne. To je stvarno tako! Jako su hidratantni, a ne ostavljaju zbog toga onaj finiš kao sjajilo. Puno puta sam znala nanijeti Essence ruž (nijansa  koju ćete vidjeti u nastavku) kao zamjenu za labelo/balzam jer mi je on bio prvi pod rukom. :D

Još jedna stvar, zbog koje se isplati politika "moraš skupit sve!" kad su ovi ruževi u pitanju, je ta da im je cijena (u svim drogerijama) 19,90 kn! Cijena je i više nego opravdana (čak možda i niska) za kvalitetu koju nude ovi ruževi, a možete ih pronaći u svakoj drogeriji i to u puno različitih nijasni za koje mislim da će svatko pronaći nešto za sebe. :)

Sada napokon dolazimo do svatchewa i nijansi koje su nas dosad oduševile :)

Uživajte!

Nijansa - 03 COME NATURALLY


Jedna prava nude nijansa. Predivna kombinacija rozih, smeđih/nude i sivkastih tonova. Kao stvorena za ljeto, a bome i za zimu.



Nijansa - 04 ON THE CATWALK!


Ovo je jedna crvenkasta nijansa s laganim smećkastim podtonom. Neka svjetlija bordo nijansa.
Meni osobno ne stoje baš takve boje, ali ova mi je za divno čudo baš dobro sjela i volim ju nositi :)



Nijansa - 06 BARELY THERE


A ova boja je boja mog života! <3 Sve prijateljice oko sebe sam navukla na nju i svima se sviđa, i što je najbitnije, svima odlično stoji!
To je prava smeđa, nude nijansa koja paše svakom tenu, svim oblicima usana..ma jednostavno - svima! Ako slučajno ne znate koju bi boju prvo odabrali, krenite s ovom... s njom ne možete pogriješiti nikako! :)



Nijansa - 12 BLUSH MY LIPS


Ovo je jedna proljetna roza nijansa. Nije predrečava, taman da se može uskladiti uz svaki make up look koji volite nositi.



Nijansa - 14 ADORABLE MATT!


Lijepa crvena mat nijansa. Nije ona puna, topla (ili hladna) crvena, ali ako se nanesu dva sloja, može se dostići i tako jaka intenzivnost boje.



Nijansa - 21 TRES CHIC!


Tamna bordo boja za sve one koje vole malo "ozbiljnije" boje na usnama, tzv. bold lip.
Mali nedostatak je to što ostavlja sjajniji finiš jer bi mat finiš imao bolji efekt i na usnama, ali i na sve ostale koji bi vas vidjeli s ovim ružem ;)



I to bi bilo to od mene za danas.

Nadam se da vam se ovaj post svidio i da ćete koji Essence ruž i sami isprobati. Obavezno nam javite svoje dojmove! :)

Do čitanja!

xoxo


Martina

2 komentara:

  1. Super post!
    Tres Chic imam i koristim, i jako sam zadovoljna, ali na meni je nijansa puuuuno tamnija, čak ide prema nekoj tamno ljubičastoj.

    I def budem isprobala ovu nude nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na mojim usnama je Tres Chic bas kao trula visnja i super mi pase uz kosu, zato i volim tu nijansu!

      Sto se tice nude nijansi, uzela come naturally ili barely there neces fulat... Bas fino upotpuni makeup bez da bude prenapadno!

      Izbriši